patna raily

پٹنہ میں آج اپوزیشن لیڈران کی جنرل میٹنگ،

بہار کے وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی دعوت پر ملک بھر کی اپوزیشن جماعتیں آج  پٹنہ میں جمع ہو رہی ہیں، جہاں 2024 کے انتخابات کی حکمت عملی پرباہمی تبادۂ خیال ہوگا۔

پٹنہ اپوزیشن ریلی: آج 23 جون کو پٹنہ میں اپوزیشن جماعتوں کی ایک بڑی ریلی ہونے جا رہی ہے، جس میں اپوزیشن کے رہنما مضبوط حکمت عملی پیش کریں گے۔ اس میٹنگ میں 2024 میں وزیر اعظم نریندر مودی کو اقتدار سے ہٹانے کے لیے اپوزیشن جماعتوں کے درمیان ایک نکاتی ایجنڈے پر اتفاق رائے پیدا کرنے کی کوشش کی جائے گی۔ ریلی سے پہلے شیو سینا (ادھو ٹھاکرے دھڑے) نے سامنا میں ایک اداریہ لکھا ہے کہ پٹنہ وہی سرزمین ہے جہاں سے جے پی کی تحریک شروع ہوئی تھی اور کانگریس کے مضبوط قلعے کو گرایا  گیا تھا۔

میٹنگ  میں کانگریس صدر ملکارجن کھڑگے، کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی، جے ڈی یو لیڈر نتیش کمار، آر جے ڈی لیڈر تیجسوی یادو، تمل ناڈو کے وزیر اعلی ایم کے۔  اسٹالن، جھارکھنڈ کے وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین، آپ کے کنوینر اروند کیجریوال، سماج وادی پارٹی کے صدر اکھلیش یادو، این سی پی کے سربراہ شرد پوار، شیو سینا (یو بی ٹی) کے سربراہ ادھو ٹھاکرے، پی ڈی پی سربراہ محبوبہ مفتی، این سی لیڈر فاروق عبداللہ، سی پی آئی سکریٹری ڈی راجہ، سی پی ایم کے سکریٹری سیتارام یچوری اور سی پی آئی ایم ایل کے جنرل سکریٹری دیپانکر بھٹاچاریہ سمیت بڑے سیاسی لوگ شرکت کر رہے ہیں۔  اپوزیشن کی اس بڑی میٹنگ میں لوک سبھا انتخابات 2024 کے روڈ میپ پر تفصیلی بات چیت ہوگی۔

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top
%d bloggers like this: